Gala avond uitreiking Coiffure Award 2011

04-05-2011

Tijdens een spectaculaire gala avond vol trendshows, een jubileumshow van de Hall of Fame leden en optredens worden zondag 15 mei de prestigieuze Coiffure Awards uitgereikt en wordt bekend wie de titel Hairdresser of the year 2011 op zijn naam zal schrijven. De genomineerde fotoseries zijn te zien op www.coiffureaward.nl. Vanaf 18.00 uur is er voor de deur van de RAI Elicium een unieke parade van Hollands top-haarstylisten te zien. Mari van der Ven, Bastiaan van Schaik, Ans Markus, Giel Beelen, Maik de Boer, Thijs Willekes, Marijke Helwegen, Fiona Hering, Django Steenbakker, Paul Schulten, Mariëlle Bastiaansen, Roland Kolk, Sylvana Simons, Henkjan Smits, Beverly Beethoven, Janice, Xandra Brood, Victoria Koblenco en nog tientallen BN'ers volgen over de rode loper om deze unieke jubileum gala avond bij te wonen. Media is van harte welkom. Het aantal plaatsen is beperkt en aanmelden is verplicht. Inhoud gala avondMartijn Krabbé presenteert een avondvol programma vol dynamiek, glamour en de nieuwste trends in haarmode. Vanwege het 20 jarig jubileum van de Coiffure Award is een compilatie gemaakt met beelden van die 20 jaar, met daarbij live gezongen PROUD, gevolgd door een verrassend muzikaal optreden. Daarnaast wordt een grote show uitgevoerd met als titel Tribute to the Hall of Fame. De show wordt begeleid met grote projecties van hun winnende beelden met 20 jaar fashion statements in haarmodefotografie. Van pure nostalgie tot shoots die hun tijd soms ver vooruit waren. De 4 leden van de Hall of Fame: Ad & Jane Peters, Robert van der Horst, Andy Uffels en Berni Ottjes zijn drie keer winnaar geweest van de titel Hairdresser of the Year. Hierdoor zijn ze opgenomen in deze Hall of Fame. Zij laten gezamelijk een trendsettende show zien. Afgelopen februari was in Rotterdam de wereld premiere van alweer de 29ste collectieshow van Schwarzkopf Professional, de show ging vervolgens naar China en naar Brazilie. En op zondag 15 mei te zien in de RAI te Amsterdam.Schwarzkopf Professional weet met Essential Looks de catwalkmode van de Fashion Weeks van New York, Londen, Milaan en Parijs om te zetten tot succesvolle commerciële creaties. Dit geeft de kapper de mogelijkheid om de allernieuwste haarmode in hun salon aan hun klanten aan te bieden. De winnaar van vorig jaar, Piet-Jan Duivenvoorden zal eveneens een spectaculaire show verzorgen onder de naam HEARTBEAT; een gepassioneerde show waar het hart van heel kappersminnend Nederland sneller van zal gaan kloppen. De Hairdresser of the Year 2010 zet in zijn performences een meeslepend verhaal neer met een spectaculair einde. De apotheose van de avond zal de fashionista's onder ons overdonderen... Een must voor iedere fashion- en trendliefhebber. De avond wordt spectaculair afgesloten met een concert van Roel van Velzen en zijn band. Tijdspad van de avond18.00 uur rode loper ontvangst19.00 uur start programma Voor de pers wordt er zoals ieder jaar een uitgebreid buffet geserveerd. Aan het einde van de avond, na de laatste uitreiking, is een cd met de winnende high res beelden van iedere categorie beschikbaar. ________________________ Note voor de persVoor meer informatie, aanmelden voor de avond of het doorspreken van artikelen kunt u mailen naar het PR bureau van de Coiffure Award: Uniquole / coiffureaward@uniquole.nl / 070 369 47 47 / 06 50 25 39 61 (Nicole) Alle beelden kunnen gratis voor publicatie gebruikt worden mits het event (Coiffure Award) en de credits worden vermeld. Beeldmateriaal kunt u low res vinden op de site. Via het PR bureau worden ze u op verzoek zo snel mogelijk in high res toegestuurd.

Foto's uitreiking 2023